9 sierpnia 2009

Elegancko, a na luzie ; )


Tak właśnie wygląda stworzona, prze zemnie kreacja ; ) Jest w miarę schludnie, elegancji nadają ciemne podkolanówki oraz żakiet. Nie da się też ukryć, iż największy urok kryje spódniczka, która jest jako jedyna w odmiennym kolorze i dodaje dollce dziewczęcości ; ) Cała kreacja jest nie droga, tylko 29 $
Żakiet - Bisou 10 $ (ss)
Bluzka - KOHL'S, Mudd 4 $
Spódniczka - Archive 6 $ (ss)
Podkolanówki - Archive 4 $
Buty - Archive 5 $

Darmowe rzeczy od PSP

Wiem, że może to już stare, ale gitara i konsola są fajne więc napiszę jeszcze raz ; )
Wchodzimy na myproxy.ca
Logujemy się
Pod ruchomą reklamą na stronie głównej powinny być 2 małe reklamy, klikamy w tą z fioletowym tłem
Logujemy się na normalny Stardoll ; )
W apartamencie czekają 2 prezenty

4 sierpnia 2009

Bluzka z filmu Słoneczna Sonny za darmo ; )


Wszystkich zapewne ucieszył tytuł notki, iż w końcu ubranie to się pojawiło, ale mam przykrą wiadomość, ponieważ bluzka dostępna jest dla uczestników ze Skandynawii, gdzie otwarty został sponsorowany klub właśnie z darmową bluzeczką, która widnieje na obrazku ; ) Zdobycie fioletowego cuda jest możliwe lecz bardzo skomplikowane i po prostu nie warto, bo czekać aż się zwolni bramka, przynajmniej 2 godz to bezsens. Ja sobie odpuściłam tę bluzeczkę, pomimo iż bardzo mi się podoba, ale jeśli ktoś by już nie wytrzymał i musiał ją mieć to zapraszam do pytania Harajuku ; )

Informacje: Harajuku (www.stardoll.info.pl)

3 sierpnia 2009

Wracam za 3 tyg. ; (

Z powodu rzekomego wyciągnięcia mnie z domu na działkę na całe 3 tyg., blog zostanie bez opieki, więc nie będzie kto miał pisać notek, gdyż moja działka jest odłączona od internetu. Ewentualnie w niedzielę będę w domu, ale na krótko, więc nici z jakiejkolwiek notki ; (

Wywiady ; )

Wiem, iż spora grupa uczestników Stardoll chciałaby, by właśnie z nią został przeprowadzony wywiad. Osoby, które zgłosiły się pod postem dotyczącym Antidote, zostaną jeszcze zapytane ; )

Wywiad z sylwiaa- 14

Postanowiłam zrobić kilka wywiadów z uczestnikami serwisu Stardoll, by dowiedzieć się co o nim sądzą i co by chcieli zmienić ; )

Pomidorek13: Skąd się dowiedziałaś o Serwisie Stardoll?
Sylwiaa- 14: O serwisie Stardoll dowiedziałam się od koleżanki. Powiedziała mi, żebym założyła sobie konto, no i tak to się zaczęło.
P13: Jak często wchodzisz na tę stronę (stardoll)?
S: Różnie. Mniej więcej od 2 do 4 razy dziennie.
P13: Masz jakąś najlepszą przyjaciółkę na SD?
S: No pewnie! Tyle, że są to moje przyjaciółki z reala. A takiej poznanej na stardollu to nie mam. Jakoś nie interesuje mnie przyjaźń przez internet, ale nie mówię, że nie jestem otwarta na nowe znajomości ;]
P13: A może kolekcjonujesz jakieś ubrania?
S: Tak, kolekcjonuję DKNY. Jak na razie mam małą kolekcję, ale jestem na stardollu od niedawna, więc nie ma się czemu dziwić :)
P13: Co najbardziej podoba Ci się na Stardoll'u?
S: Najbardziej? Hmm.. Chyba to, że można poznać wiele ciekawych osób z różnych zakątków świata oraz to, że możemy projektować własne ubrania :)
P13: Co byś zmieniła na Stardoll'u?
S: Ojj, wiele rzeczy. Obniżyłabym cenę doładowań Superstar i zrobiła więcej ubrań dla nie-ss. Bo moim zdaniem osoby, które nie mają wykupionego ss są trochę poszkodowane.
P13: Aha ; ) A jaki lubisz styl?
S: W codziennym życiu mój styl jest.. mój. Ubieram się w to co mi się podoba ;D Nie mam określonego stylu. Ale za to na stardollu pozwalam sobie na różne eksperymenty, ale zazwyczaj ubieram moją dollkę w eleganckim stylu.
P13: Masz bloga o tematyce Stardoll'a?
S: Obecnie nie mam bloga. Kiedyś miałam, ale nie chciało mi się na nim pisać i go usunęłam.
P13: Jak często przebywasz na czacie Stardoll?
S: Na czacie? Różnie. Ale zazwyczaj często.
P13: Może chciałabyś nam teraz coś polecić? Jakieś konta koleżanek, kluby lub Star Bazaar?
S: Pewnie! Chciałabym polecić dwa konta: Ziutka12i3 oraz karolina604 no i oczywiście zareklamuję swoje dwa kluby ;] DKNY___ i Pretty.
P13: Bardzo dziękuję za to, że zgodziłaś się na ten wywiad ; )

Nowe Antidote? Chyba za 1oo lat ; /


Wszyscy zapewne zastanawiają się kiedy i dlaczego nie ma nowego Antidote, może i nie odkryłam tego jako pierwsza, ale przypuszczam, że z powodu jednej półki, której nikt nie ma ochoty kupić! Nie dziwię się, bo 35 SD za zwykłą półkę to jednak jest pieniądz, a rzekoma rzecz urokiem nie zachwyca. Sama jej nie kupiłam, bo mi się nie podoba, więc na nową kolekcję Antidote trochę poczekamy ; (

Czyżby nowe fryzury?!


Hmmm, cóż to może być? Wygląda jak nowe fryzurki, ale czy aby na pewno się ukażą? Przepraszam, że zdjęcie jest ucięte z oby dwóch stron, ale już takie było w spoilerach ; )

Sceneria z Demi Lovato ; )


Dziś pojawiła się nowa sceneria, konkretnie sceneria z Demi Lovato. Bardzo mi się podoba, a Wam? Skąd wiem, iż pszczółka z obrazka na wstawionym przeze mnie zdjęciu to Demi Lovato? Otóż już kiedyś oglądałam ten filmik, ale niektórzy mogli go nie zobaczyć, więc zapraszam do obejrzenia rapu w stylu Demi na YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2R_67cBUakU

Jak się pisze do Admina?

Hej ; )
Po części niektórzy z Was nie wiedzą jak napisać do rzekomej załogi Stardoll, zwanej też Adminami, dlatego dziś chciałabym Wam to wytłumaczyć. Otóż musicie się liczyć z tym, iż Wam nikt nie odpisze! Dlaczego? Bo jesteś za mało popularna/y?! Mi też nikt nie chciał odpowiedzieć na zadane pytanie dotyczące sklepów w Star Plaza, odpisali jedynie na zapytanie co się dzieje z Miss Sixty, mimo iż odpisali bardzo krótko! Tylko dlaczego załoga stardoll odpisuje np Harajuku, która zadaje pytania w jęz. polskim, popimo iż jest napisane że pytania trzeba zadawać w jęz. angielskim? Nie żebym nie lubiła Harajuku, bo bardzo ją lubię, gdzyż mi bardzo pomaga i nie chciałam jej obrazić czy coś! Po prostu bylo to zwykłe zapytanie i przykład. Chciałam tylko udowodnić, że pisanie do adminów ze zwykłymi bzdetami takimi jak: "Cześć! Co tam u Was? Usuńcie ją, bo mi się wkradła...", to zwykłe niszczenie klawiatury, bo i tak nie odpiszą! Ale wytłumaczyć jak trzeba do nich napisać opowiem, jest to bardzo łatwe! Po zalogowaniu się na swoje konto zjedź na sam dół strony i na różowym tle będą malutkie napisy, klikamy w Kontakt i po kłopocie ; )

Gitara ; )

Wiecie już pewnie o darmowej gitarze, więc rozpisywać się nie będę:
1. Wchodzisz na www.goproxing.com
2. Logujesz się
3. Wchodzisz do magazynu
4. Wchodzisz w Stardoll Cinema

Czarno-biała gitara będzie obok szafy ; )