3 sierpnia 2009

Nowe Antidote? Chyba za 1oo lat ; /


Wszyscy zapewne zastanawiają się kiedy i dlaczego nie ma nowego Antidote, może i nie odkryłam tego jako pierwsza, ale przypuszczam, że z powodu jednej półki, której nikt nie ma ochoty kupić! Nie dziwię się, bo 35 SD za zwykłą półkę to jednak jest pieniądz, a rzekoma rzecz urokiem nie zachwyca. Sama jej nie kupiłam, bo mi się nie podoba, więc na nową kolekcję Antidote trochę poczekamy ; (

5 komentarzy:

  1. Można zgłosić się do wywiadu ? : )
    Mój nick na sd to Kuromi_Kitty ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jestem chętna do wywiadu :)
    Mój nick to sylwiaa-14

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do wywiadu mój nick to darcia199 pisz kiedy chcesz jestem cały czas na stardoll!!

    OdpowiedzUsuń
  4. W antidote jest jeszcze taki dywanik za 40 sd ale tez jest brzydki

    OdpowiedzUsuń

Klawiatura nie gryzie ; )